مصاحبه آرشیو خبر ها
مصاحبه ی خواندنی مکس الگری سرمربی تیم یوونتوس

مصاحبه ی خواندنی مکس الگری سرمربی تیم یوونتوس

مکس الگری سرمربی تیم یوونتوس در مصاحبه با رسانه های ایتالیایی حاضر شد و در رابطه با موضوعا مختلفی صحبت کرد و بازگشت به یوونتوس را بسیار هیجان انگیز خواند

برای ماندن در ژانویه به موراتا چه گفتید؟

 

شبی که باشگاه با ولاهوویچ قرارداد امضا کردیم، من با آلوارو تماس گرفتم و به او گفتم: از اینجا جابه جا نشو زیرا اکنون با او بازیکن مهمتری خواهی بود و تمام.

 

تیم:

 

امسال تیمی کاملا متفاوت از سال 2015 است، با بازیکنان جوان زیاد، بازیکنان قوی اما با تجربه کمتر. اما ما از یک پایه مشخص شروع می کنیم، که دی ان ای یوونتوس است، که شامل بازگشت به پیروزی است، اما می داند چگونه رنج بکشد و همیشه می خواهد بجنگد.

 

بازگشت به یوونتوس:

 

این یک چالش خوب و جالب است و من به اندازه کافی خوش شانس هستم که با هم می خواهیم دوباره برنده شویم. وقتی برای اولین بار در سال 2014 وارد شدم، همه چیز متفاوت بود. آنتونیو کونته کار بزرگی با باشگاه انجام داده است، سه جام را به دست آورده و تیمی بسیار قوی ساخته است که فقط باید پیشرفت کند.

 

هدایت رئال مادرید؟

 

در سطح حرفه ای، این می توانست نقطه اوج یک مسیر باشد: میلان، یوونتوس و رئال. اما در زندگی همیشه نمی توان همه چیز را داشت و من واقعا خوشحالم و افتخار می کنم که چهار سال مربی میلان بودم و چند سال متوالی در باشگاهی مانند یوونتوس.

 

پیشنهاد رئال مادرید:

 

من دو بار به رئال مادرید نه گفتم، اولی در زمان تمدید با یوونتوس بود: به رئیس رئال مادرید گفتم که قبلاً به آندره آ آنیلی قول داده ام.

 

در بین هواداران بحث خوب و بد بازی وجود دارد؟

 

همیشه این بحث ها وجود داشته و دارد ولی نباید فراموش کنیم که در نهایت پیروزی مهم است.

 

عملکرد مربی:

 

حساسیت و درک بازی از سوی مربی ضروری است، اما نمی توان آن را به شکل دادن خلاصه کرد. فکر می‌کنم وظیفه ما این است که تلاش کنیم بازیکنان از نظر فنی خوب به عنوان یک تیم بهترین عملکرد خود را داشته باشند.

 

بازیکنان:

 

بازیکن قهرمان تفاوت را ایجاد می کند، نه تنها زمانی که به وضوح گل می زند، بلکه به طور کلی زمانی که بازی می کند، زمانی که دفاع می کند، زمانی که حمله می کند.

 

ولاهوویچ؟

 

او پسر جوانی است، با کمی تجربه بین المللی، اما با کیفیت است، می خواهد و می تواند پیشرفت کند و زمان زیادی برای انجام این کار دارد. او در مقابل دروازه قاطعیت مطلق دارد. یوونتوس خرید مهمی انجام داد: او، امباپه و هالند در جهان قوی ترین های نسل خود هستند.

 

بازیکنی که بیشتر از همه شما را شگفت زده می کند کیست؟

 

دنیلو شگفت‌انگیز بود. او یک قهرمان، مردی بسیار باهوش و مسئولیت‌پذیر است که همیشه خود را در اختیار تیم قرار می‌دهد. ما از قبل بونوچی و کلینی را می‌شناسیم، اما دنیلو یک کشف واقعی بود.

 

34 سال در فوتبال بی وقفه؟

 

سی و چهار سال متوالی بدون توقف مستقیماً از بازیکنی به مربی دیگر رفتم. این دو سال عالی بوده اند، استراحت ها می تواند پر از چیزهای مثبت باشد، همیشه بستگی به نوع نگاه شما به مسائل دارد.

 

از تعطیلی من چه یاد گرفتی؟

 

وقتی متوقف می‌شوید در موقعیت‌هایی هستید که دیگر زندگی نمی‌کنید، زیرا وقتی در سطوح بالا کار می‌کنید مانند یک سانتریفیوژ هستید و وقتی در آن هستید حتی متوجه آن نمی‌شوید. سپس وقتی از آن خارج می‌شوید، متوجه می‌شوید که چه چیزی را از دست داده‌اید، و به یاد می‌آورید که زندگی چیزهای دیگری مانند دوستان وجود دارد.

 

آیا به عنوان یک طرفدار فوتبال نگاه می کنید؟

 

بازی هایی هستند که من را مجذوب خود می کنند. در ماه مارس من رئال مادرید ― پاری سن ژرمن را تماشا کردم و بازی فوق العاده ای بود. من واقعا از دیدن آن هیجان زده شدم زیرا برخی از هنرنمایی های بازیکنان با ارزش مطلق وجود داشت.

 

آیا هنوز برای صحبت در مورد بازنشستگی زود است؟

 

این بستگی به این دارد که فرد می خواهد در زندگی چه کاری انجام دهد! بازیکنی که من به عنوان یک نقطه مرجع در نظر می گیرم پلاتینی است، اولین بازیکنی که در 32 سالگی متوقف شد.

 

بازنشتگی کامل ؟

 

وقتی لحظه ای فرا رسد که احساس خستگی کنم یا تمایلی به لذت بردن ندارم، متوقف می شوم و اگر خودم نتوانم آن را بفهمم، امیدوارم برخی از دوستانم به من بگویند.

 

عملکرد بازیکنان و تغییرات

 

فوتبال به یک عنصر مهم بستگی دارد که روانی و انسانی است. بازیکنانی هستند که در یک فصل عملکرد خوبی دارند و در فصل بعد عملکرد ضعیفی دارند. بازیکنان انسان هستند و همه بازیکنان یکسان نیستند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: